رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد! نتیجه و ویدئو کشتی امین میرزازاده در دیدار رده بندی وزن۱۳۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| بالاخره مدال گرفتیم! نتیجه و ویدئو کشتی مهدی محسن‌نژاد در رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| شکست و تمام نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپاهان و الشباب در لیگ نخبگان آسیا+ فیلم گل‌ها(۱۶ مرداد ۱۴۰۳)| چه شکست تلخی نتیجه و ویدئو بازی محمدهادی ساروی برابر حریف مصری در نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | ساروی در یک قدمی طلا پخش زنده بازی سپاهان و شباب‌الاهلی امارات در لیگ نخبگان آسیا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاکوتا رسما استقلالی می‌شود کاظمی‌پور: والیبال نشسته بانوان ارتقاء پیدا می‌کند کوهپایه‌زاده: والیبال نشسته نیاز به پشتوانه‌های جوان دارد
سرخط خبرها

قدرت‌نمایی پیش از سفر پاریس| والیبال نشسته، همچنان در اوج

  • کد خبر: ۲۴۳۵۸۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
قدرت‌نمایی پیش از سفر پاریس| والیبال نشسته، همچنان در اوج
دیدار تدارکاتی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران مقابل قزاقستان در مشهد برگزار شد و ملی‌پوشان درس‌های زیادی از این بازی گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران آخرین اردویش پیش از مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را در مشهد بر پا کرده است. شاگردان هادی رضایی عزمشان را جزم کرده‌اند تا بتوانند با همه قدرت برای صید طلای هشتم پاراالمپیک به میدان پاریس یورش ببرند. ملی‌پوشان والیبال‌نشسته ایران در اردوی یک‌هفته‌ای خود در مشهد چند دیدار تدارکاتی با تیم‌ملی قزاقستان که خود در پاراالمپیک پیش رو حاضر است، به میدان خواهند رفت. مهم‌ترین و جدی‌ترین این دیدار‌های تدارکاتی دیروز در سالن شهیدبهشتی برگزار شد و تیم‌ملی کشورمان توانست ۳ بر ۱ از سد قزاقستان بگذرد؛ دیداری که در حضور تماشاگران ویژه برگزار شد. هفتصد بازیکن والیبال‌نشسته آقا و خانم کشور که برای برگزاری مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی کشور به مشهد سفر کرده بودند، برای تماشای نمایش ملی‌پوشان کشورمان به سالن آمده بودند.

غیرت، برگ برنده در نبرد با قزاق

ملی‌پوشان ایران در نبرد دیروز با لباس‌های قرمزرنگ پا به میدان گذاشتند. در سوی مقابل، قزاق‌ها با لباس‎‌های یک‌دست سورمه‌ای به این دیدار آمده بودند؛ تقابلی که در میان شور و هیجان حاضران در سالن برابر و پایاپای آغاز شد. ملی‌پوشان کشورمان در این تقابل برابر توانستند دست اول را ۲۵ بر ۲۳ از میهمان ببرند، اما در دست دوم همه‌چیز متفاوت دنبال شد. تیم قزاقستان در دست دوم با توجه به شکست با اختلاف حداقلی در دست اول، با روحیه عالی به میدان آمد. قزاق‌ها که پیش از حضور در مشهد اردو‌های آمادگی فوق‌العاده‌ای را در کشور‌های هلند، آلمان، ایتالیا و برزیل پشت سر گذاشته بودند، توانستند در دست دوم عملکردی بهتر ارائه دهند. آن‌ها این دست را ۲۶ بر ۲۴ به سود خود پایان دادند تا غیرت ملی‌پوشان به جوش آید و در دو دست بعدی عملکردی طوفانی داشته باشند. شاگردان رضایی در دست سوم ۲۵ بر ۱۶ و در دست چهارم هم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا نشان دهند شکست دست دوم فقط ناشی از کمبود برگزاری دیدار‌های تدارکاتی و بر حسب اتفاق بوده است.

بی‌بازی در مشهد!

تیم هادی رضایی برای حضور در پاراالمپیک از پارسال تا امسال هیچ بازی تدارکاتی نداشته است! موضوعی که خود او در نشست خبری پیش از بازی به آن اشاره کرده و گفته بود بازیکنان من تشنه بازی تدارکاتی هستند. در سوی مقابل، قزاق‌ها با اردو‌های خارجی پرتعداد و بازی‌های دوستانه توانسته‌اند به سطح بالایی از آمادگی برسند؛ مسئله‌ای که در دست دوم بازی دیروز کاملا مشهود بود و قزاق‌ها از حیث آمادگی برای مسابقه به‌مراتب در وضع بهتری از ایران بودند. با وجود این، قدرت ایران موجب شد این دیدار تدارکاتی به سود ملی‌پوشان به پایان برسد.

میهمانان ویژه و یک ایده خوب

ایده برگزاری اردوی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در مشهد پیش از اعزام به پاریس و برگزاری دیدار تدارکاتی با قزاقستان وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم با تدبیر رضایی مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نیز هم‌زمان به میزبانی مشهد برگزار می‌شود. با پیشنهاد سرمربی مشهدی تیم‌ملی، بازی تدارکاتی ایران و قزاقستان در حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن شهیدبهشتی برگزار شد تا آنها از تماشای نمایش ملی‌پوشان برای آینده زندگی حرفه‌ای ورزشی‌شان انگیزه بگیرند. رضایی در این باره می‌گوید: اینکه تماشاگر بازی جامعه هدفت باشد، کمک می‌کند که این بچه‌ها انگیزه بگیرند تا آینده‌شان را در پیراهن تیم‌ملی ببینند. تماشاگران بازی ما و قزاقستان، والیبالیست‌هایی هستند که برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به مشهد آمده‌اند و در میان آن‌ها جوانانی هستند که قرار است در آینده پیراهن همین تیم‌ملی را بپوشند.
البته این ورزشکاران تنهامیهمانان این بازی ویژه نبودند و جمعی از مسئولان هم در حمایت از والیبال‌نشسته به سالن شهیدبهشتی آمده بودند؛ دیداری که از طریق شبکه ورزش سیما در هیاهوی المپیک پخش زنده شد و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت کشور، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و جمعی از پیشکسوتان ورزش هم در سالن حاضر بودند.

فقط خدا بخواهد

سوت پایان دیدار تیم‌ملی والیبال‌نشسته کشورمان و قزاقستان که به صدا درمی‌آید، حاضران در سالن غریو شادی سر می‌دهند. نمایش ملی‌پوشان، حاضران جوان و آینده‌دار این رشته ورزشی در سالن را به وجد می‌آورد. هادی رضایی لبخند به لب دارد و علاوه بر کادر مدیریت تیمش، حواسش به گوشه‌وکنار سالن است تا همه‌چیز در شأن تیم‌ملی برگزار شود. آیین افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی کشور هم در سالن برگزار می‌شود و رضایی همه‌کاره این میدان است. هادی رضایی در گفتگو با شهرآراورزشی پس از پایان بازی می‌گوید: برگزاری بازی دوستانه برای مربی از چند جهت خوب است؛ هم می‌تواند تیمش را محک فنی بزند و هم بچه‌هایش را در شرایط مسابقه قرار می‌دهد. این وسط اگر حریف هم تیم قدرتمندی، چون قزاقستان باشد که بهتر است. ما یک‌سال بازی نداشتیم و بچه‌ها پیش از اعزام به پاریس به این بازی دوستانه نیاز داشتند. سرمربی مشهدی تیم‌ملی والیبال‌نشسته کشورمان در واکنش به اینکه آیا باید از همین حالا طلای پاریس را برای این تیم کنار گذاشت، بیان می‌کند: فقط باید خدا بخواهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->